ENSFORMIG POSERING

Oi, at klokken er så mye allerede stresser meg litt! Dagens morgeninnlegg kom så sent som ti over ett, haha. Jeg rakk ikke poste noe i dag tidlig siden de som skulle levere fasadeskiltet til butikken ringte under frokosten. Da var det bare å løpe inn på badet, slenge på seg litt sminke og kle på seg. Skiltet ser så fint ut, jeg tok litt bilder som kommer senere!

Ellers har jeg vandret litt rundt siden, og nå sitter jeg på kontoret til Christoffer å jobber. ÅÅ jeg gleder meg sånn til å få eget kontor – noe jeg håper skjer ila uken! Under har du dagens antrekk, jeg elsker både buksen og blusen! Et veldig godt kjøp 🙂

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicBluseHER / BukseHER / SunniesHER

Haha jeg må le av poseringene mine forresten. Noe så ensformig?? Jeg har åpenbart funnet siden av kroppen min jeg liker best.. Kanskje jeg burde gjøre som Tyra Banks ber modellene sine om under Americas next top model – nemlig å øve på poseringene sine i speilet. Hehe!

Litt senere kommer ukens Julia Usensurert, har du ønske om tema?

3 kommentarer
    1. Kan du skrive noe om break Ups og rebound? Akkurat avsluttet et langt forhold og er så “usikker” på hva jeg bør gjøre fremover.. Uten å såre noen og uten å såre meg selv. Hva synes du om sånt? Utrolig spennende med butikken, forresten! Gleder meg til å se mer 😀 lykke til og god sommer fine deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg