ENKEL KONTURERING!

Annonse

konturering

God søndagskveld! Her har jeg vasket og fikset ting i leiligheten i hele dag, nå er jeg endelig ferdig og bollene står på benken å hever. Det er så digg med nybakte boller, mmm <3 I morgen har jeg jo bursdag, derfor ville jeg at alt skulle være rent og pent til jeg står opp 😀 Elsker bursdagen min, det er favorittdagen min etter julaften! Haha, men nok om det. I dag tenkte jeg å vise dere en enkel måte man kan konturere ansiktet sitt på, uten å måtte bruke ti forskjellige foundationer og koster.

Dere får også -20% rabatt på all ordinær sminke hos coverbrands.no om du bruker koden JULIA22 i kassen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er produktene jeg har brukt, step by step :OLYMPUS DIGITAL CAMERA
1. Først starter jeg med Kide corrector multi, som er en fantastisk concealer i pudderform. Som dere kanskje vet fra tidligere innlegg har jeg jo byttet over bl.annet bare minerals pudderet mitt med mineralpuddered fra Kide, for et forbanna bra sminkemerke! Men uansett, denne concealeren retter opp fargene i huden slik at du får en jevnere hudtone før du påfører resten av sminken. Kan også bruker over foundation som pudder! Du finner det her 😀

2. The Balm foudation er en matt kompakt foundation som gir et kjempematt og fint resultat, den dekker veldig godt (noe som passer bra for meg som har fregner i kinnene). Du finner den her 😀

3. Sexy Mama er en anti-shine kompaktpudder som setter sminken og jevner ut på plass før du påfører solpudder! Du finner det her 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Beauty blenderen er alle make up artisters hemmelighet! Ser bl.annet at Kim Kardashians stylist bruker denne på henne for å blende ut sminken, den er så god! Det er enkelt og greit kun en svamp formet som et egg som kommer inn i kriker og kroker for å jevne ut foundation osv. Du finner den her 😀

5. Etter all “basesminken” var lagt gikk jeg over med solpudder øverst i pannen, under kinnbena og rundt kjeven for å markere ansiktet mitt. Jeg brukte solpudderet fra Everyday Minerals som var veldig lett å bruke og blende. Du finner det her 😀

6. Litt blush i kinnene er alltid fint, og et must for min sminke! Denne fra The Balm gir en fin ferskenfarge i kinnene. Du finner den her 😀

7. Til slutt gikk jeg over med highlighteren for å heve fram de trekkene jeg ønsket, sånn som nederste del av pannen, mellom øyenbrynene, nesebeinet, kinnbena og haken. Denne highlighteren fra Idun Minerals lysner fint opp og er ikke full av glitter slik at man ser ut som en discokule etterpå, haha! Du finner den her 😀

Om du er på sminkeshopping i dag husk å bruke koden JULIA22 i kassen hos coverbrands, den gir den 20% avslag <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg