ENERGIKICK

Torsdag, like drittvær som i går – men det er snart helg så hvem bryr seg! Akkurat nå har jeg nettopp slurpet i meg dagens andre energidrikk og jeg sitter på kontorstolen min å rister. Det er så utrolig ubehagelig at jeg nesten ikke klarer å beskrive det. En skikkelig indre uro! Håper det ikke tar for lang tid før det verste kicket gir seg, så jeg kan fortsette arbeidsdagen som normalt. Haha!

Om et par timer blir det fellesmiddag på kontoret, og med middag mener jeg at vi kjøper oss hver vår fjordland og varmer den i mikroen. Skikkelig luksus, haha! Senere skal jeg på sommerfest på kontoret til kjæresten min og de andre som jobber der. Det kommer nok til å bli veldig gøy, jeg gleder meg! Det er skikkelig lenge siden jeg har vært ute på en torsdag i Bergen, så det blir nok moro. Torsdager er jo en av de gøyeste dagene etter min mening!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
– Genser HER – 

Ellers har jeg starte å grue meg til å våkne opp i morgen. Altså, jeg blir så innmari dårlig dagen etter for tiden. Det spiller ingen rolle om jeg drikker to øl eller fem liter sprit – jeg vil helst ligge i fosterstilling uansett. Men siden jeg må opp tidlig å jobbe får jeg satse på at formen ikke blir for ille i morgen. Heldigvis skal jeg møte Cathrine utpå dagen, så da har jeg jo noe å glede meg til ♥

4 kommentarer
    1. Jeg blir også alltid dårlig! Uansett hva jeg drikker omtrent og hvor mye.. er så lei.. Kunne ønske det fantes en kur :p flere av venninnene mine kan løpe maraton dagen derpå, og jeg blir kvalm, svimmel, vondt i kroppen og hodet og føler meg sykt dehydrert..

      1. Hufff, det er så kjedelig! Blir så sykt sjalu på alle som er fin i formen dagen etter, haha. Kunne ønske jeg var en av de!

    2. Jeg ble også alltid dårlig uansett hva og hvor mye jeg drakk, men har funnet noe som hjelper 🙂 Ta en allergipille før du begynner å drikke eller etter du er ferdig og drikk et stort glass vann før du legger deg! Funker hver gang for meg 🙂 Kos deg på fest!

      1. Huff, godt vi er flere! Neida, hihi. Tusen takk for tips, det skal jeg absolutt teste ut i dag!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg