ENDELIG TILBAKE!

Image and video hosting by TinyPic

Jakke og genser – Mango / Bukse – HER / Sko – HER / Veske – Leo Wulff (annonselenker)

God morgen girls, jeg er egentlig innom for å skryte litt! I dag kom jeg meg endelig på trening igjen. Å være ferdig trent før klokken ni var hverdagskost back in the days. Dessverre suger jeg på å kombinere mye reising med trening, men nå er det nok altså. Det er helt klart at gulroten for å trene er en stram og fin kropp, men noe som også er veldig viktig er alt overskuddet man får i hverdagen. Dagene er så hektisk for tiden at jeg virkelig trenger all energien jeg kan få! Så da må man bare stille alarmen én time tidligere, og komme seg på sats.

Image and video hosting by TinyPic

I dag står nok en gang solen høyt på himmelen, og så fort jeg har dusjet av meg treningsduften skal jeg på et møte. Kanskje i dag er dagen der jeg kan fortelle! Vi får se. Mange har også spurt meg om denne boyfriendjeansen, og over finner du en link til den. Dette er faktisk min aller første boyfriendjeans ever, og jeg må si den sitter fint på! Har alltid tenkt at jeg kom til å se tykk ut i en slik passform. Må nok bare venne meg til tanken!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Håper alle sammen får en superfin torsdag, og at været er like digg der du sitter. Vi får bare nyte solen mens vi har den! For om min intuisjon stemmer, så er nok regnet tilbake over helgen (om ikke før).

6 kommentarer
      1. Haha, jeg må faktisk si meg helt enig med deg! Har hatt det siden jeg var 13, men syns magen min ser såå rar ut uten den..

    1. Kan jeg spørre hvilken størrelse du har i buksen og hvor høy du er? Utrolig stilig, vurderer å kjøpe en selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg