ENDELIG TILBAKE I TRENINGSRUTINENE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

TRENINGSGENSERHER / TRENINGSTIGHTSHER

Refererer til forrige innlegg for å si at dagen ikke har vært heeeelt i seriemodus. Jeg har jo faktisk trent! Det er ekstremt deilig å være inne i de gode treningsrutinene igjen. Får meg til å undre på hvorfor jeg sluttet i det hele tatt? Jeg merker ekstremt stor forskjell både fordi kroppen er strammere (ikke nødvendigvis så mye tynnere), energien er på topp, og jeg føler dagene bare blir lettere. De siste to årene har jeg gått med en ekkel klump i magen fra tid til annen (en mild angst, jeg vet ikke) – mens nå så er klumpen helt borte.

Ikke for å være helt treningsnørd, men jeg liker det! Nå skal jeg som sagt på fridays for å munche til den store gullmedalje. Balanse er viktig 😉 Hihi. Snakkes i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg