ENDELIG SKAL EN DRØM GÅ I OPPFYLLELSE!

// Reise i samarbeid med EF Språkkurs

God søndag kveld, jeg ligger i hotellsengen etter noen digge timer på spa og tenkte å oppdatere dere på min neste reise. Om drøye to uker reiser jeg nemlig til BARCELONA 😀 Jeg har aldri vært der før, og jeg er så heldig at jeg reiser dit med EF språkkurs! Jeg har alltid hatt en drøm om å lære meg spansk, og i slutten av mars skal jeg endelig starte min “spanskkarriere”, om man kan si det slik.. Haha! Jeg skal til en av de mest populære skolene EF har, og være der litt over én uke.

Jeg har et utrolig stort kjærlighetforhold til spansk kultur, og gleder meg veldig til å oppleve den i Barcelona. Jeg har lenge sett på spanskkurs i Bergen på kveldstid, men jeg har alltid latt det bli med tanken. Jeg syns det er tusen ganger bedre å faktisk dra til et spansktalende land for å lære meg språket, og med EF Språkkurs føler jeg meg virkelig i trygge hender både ovenfor reisen i seg selv og kompetansen på spansklærerne. Med EF kan du jo faktisk velge mellom hele 44 destinasjoner, 7 forskjellige språk og du kan reise alt fra 2 til 20 uker. Her finner man noe for alle, uansett om det er spansk, fransk, engelsk, italiensk osv du ønsker å lære deg 🙂 Skolene deres ligger supersentralt i de største byene i verden, og de har kursoppstart hver mandag hele året igjennom! Det gjør det iallfall lett for meg å planlegge reisen.

Uten navn-1(Bilder fra weheartit)

 

I Barcelona kommer jeg til å bo på studenthjemmet som er tilknyttet skolen deres, og som ligger midt i hjertet av Barcelona. Jeg er så spent på å oppleve denne fantastiske byen, som har alt fra shopping, resturanter, uteliv, strand og kultur. Dette kommer nok til å bli en opplevelse for livet, og jeg er utrolig spent på hvordan uken kommer til å bli. Drømmer du også om å reise? I såfall anbefaler jeg deg til å få mer informasjon om prisen på kurset og din egen drømmedestinasjon HER. EF Språkkurs har søknadsfrist  15.april, så hvis du kjenner det at du ønsker å reise og oppleve verden på en helt unik måte bør du gripe sjansen nå! Det finnes jo virkelig ingenting bedre i verden enn å reise, da føler jeg meg fri ♥

PS! Om du bruker koden “JuliaEF” får du opptil 10.000kr i rabatt på drømmereisen din!
IMG_4542-2

6 kommentarer
    1. Joda, fint og koslig det, men lære seg spansk på litt over en uke, altså typ 9-10 dager i turistbyen Barcelona? Haha.

      1. Nei jeg regner ikke med å snakke flytende etter en uke, haha 🙂 men det er en super start mener nå jeg!

    2. Vet du hva forskjellen mellom campus og studenthjem er? Eller om det er noe forskjell i det hele tatt..

      1. Hmm campus er vel der undervisningen foregår, altså selve skolen! 🙂 Jeg bor på et residence (studenthjem) cirka fem minutter unna til fots. Det er SUPERFINT her og jeg ble faktisk positivt overrasket! Du har kanskje sett den marmortrappen på instagramen min? Ah!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg