ENDELIG! PERFEKT AVOCADOSHAKE

Endelig satt den! Jeg har flere ganger prøvd å kopiere avokadoshaken til Joe & the juice, men den smaker liksom bare… vel, dritt. I går fant jeg og Glenn vaniljemelk av soya på butikken, og tenkte at det kanskje var hemmeligheten. Den smakte ikke prikk lik som smoothien på Joe & the juice, men den var farlig nær!

smoothie

Du trenger:
– 2 avocadoer
– 1 banan
– 3dl Vaniljemelk av Soya

Miks alt sammen og nyt! Kan anbefale at bananen er fryst, for smoothien vi lagde var litt varm. Den smakte veldig godt fordi altså, men nå er ikke jeg så kresen heller 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merker jeg er i skikkelig smoothiehumør for tiden, så kom gjerne med tips til deres favoritter!

7 kommentarer
    1. Denne skal jeg prøve! Både ser og høres god ut. Drikker smoothie omtrent hver dag og min favoritt er: 100g fryste blåbær, en banan, 2ss mager orginal kesam og ca 3 dl Soyamelk. Syns den er såå god og minner om en smoothie fra smoothiexchange

    2. Ca. 2-3 frosne bananer, 1 frossen mango, soyamelk og soyayoghurt + litt vann. Mmm, nydelig <3
      Eventuelt frosne bananer, frosne blåbær med ekte vaniljepulver og soyamelk. Eller jordbær/bringebær. Sååå godt! Frosne bananer er virkelig fantastisk å bruke i smoothies <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg