ENDELIG NY LEILIGHET!!

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!! Gjett hvem som nettopp har fått seg ny leilighet 😀 Hele leilighetsjakten virket så mørk en periode, at jeg seriøst vurderte å bare drite i Oslo-livet å ta sommeren i Spania. Spesielt siden jeg måtte dra til Bergen, og ikke hadde mulighet til å dra på visninger. Men, plutselig kom den perfekte leiligheten opp på finn.no, Karen dro på visning noen dager senere og nå er leiligheten vår!

GUL BLUSEHER

Personlig har jeg ikke sett den in real enda, men den ser heeeelt fantastisk ut. Stort kjøkken, stor stue, helt nyoppusset, midt på St.Hanshaugen – egentlig alt jeg var på jakt etter. Vi flytter ikke inn før om to uker, og jeg gleder meg til å vise dere mitt nye hjem ♥ For en lettelse altså. Nå skjønner jeg hva ordtaket “ti kilo lettere” betyr. Kunne ønske det gjaldt fysisk også 😉

Nå står wok-middag på menyen her i Bergen, før en avslappende kveld. Håper alle har hatt en fin start på den nye uka!

13 kommentarer
    1. Hvor på St.Hanshaugen er det? perfekt beliggenhet, beste stedet å bo i Oslo! Gratulerer så masse! Stor mandagsklem

      1. Rett ved senteret omtrent, supersentralt! Er så Happy nå, var akkurat der jeg ville bo også <3 Stor klem

    2. Gratulerer så mye med leilighet!! <3 Selv ligger jeg dessverre syk, så det har ikke vært den beste starten på uken 🙁 Men da var det hyggelig lesning at du og venninnen din endelig hadde funnet leilighet, ble så glad på deres vegne 🙂 Gleder meg veldig til å se den!

    3. Gratulerer så mye med ny leilighet! Gøy! 😀 Skal du fortsette å jobbe for Regn nå som du har flyttet til Oslo, eller er det nye prosjekter på gang?

      1. Tusen takk! <3 Nei jeg skal selvfølgelig fortsette som medeier og bli med å jobbe back-office typ. Litt usikker på hvordan det blir enda, men det finner vi ut av 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg