ENDELIG LØRDAG

ANNONSE · Affiliatelinker

GENSERHER / BUKSE – LIGNENDE HER

GOOOOD LØRDAG!!! Jeg har gledet meg til denne dagen hele uken, og som dere ser er jeg veldig gira! Akkurat nå føles det nesten litt ut som julaften, uten at jeg vet helt hvorfor. Helt sikkert fordi jeg sto opp klokken seks for å forberede dagens frokost, og fordi det siste jeg gjorde før jeg la meg i går kveld var å dekke fint på kjøkkenbordet. Det er noe mamma alltid gjør på julaften. Står opp tidlig å fikser stor brunsj, altså. Så hvorfor akkurat jeg har følelsen av julaften er et mysterium.

Uansett! I dag kommer Jonas og Eline endelig på besøk til meg her i Oslo, noe som betyr stemningsgaranti og latterkramper slik at man får vondt i kjeven. De tok det første flyet fra Molde, og lander sikkert straks. Vi starter naturligvis helgen slik vi kan best; med champagnefrokost. Eller, boblefrokost er kanskje mer rett å si siden vi ikke skal drikke champagne men prosecco. Hater når folk tror champagne er fellesbetegnelsen for musserende vin. Kanskje ikke rart mamma kaller meg snobbete 😉

9 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg