endelig kom fredagen

Helg, helg, helg!! Da klokken bikket fire, og jeg var ferdig på jobb var jeg så lykkelig at jeg holdt på å dø. Jeg sprang mot døren mens jeg hoppet og danset, samtidig som jeg hånde de som ikke var ferdig før 16.30. Det gjør meg absolutt ingenting å jobbe hver eneste dag, for jeg elsker virkelig å ta helg med skikkelig god samvittighet. Ikke at jeg har slappet så mye av etter jeg kom hjem, hadde dessverre alt for mye å gjøre. I morgen tidlig reiser jeg til Oslo, og da klarer jeg ikke reise fra en rotete leilighet. Nå har jeg altså ryddet, skiftet sengetøy, vasket og såvidt startet å pakke kofferten til i morgen. Trenger ikke alt for mye, siden jeg bare blir borte en natt. Planen var jo bare å ta en dagstur, siden jeg skal på et møte, men det gikk ingen fly hjem dessverre… Eller, jeg kan jo ikke si dessverre. Det er jo ikke sånn kjempekult i Molde på lørdager, så jeg blir gjerne i Oslo en eksta natt, jeg! Var å hentet en svææær pakke fra Nelly på posten i stad, pluss handlet inn bittelitt nødvendigheter til i morgen. Er så utrolig fornøyd med alt jeg kjøpte!  Her er to av tingene. Beanie fra Barts og Tøfler fra….? Er faktisk litt usikker. Kjøpt på nelly.com! Kan vise dere resten senere 🙂 Zara blir ikke med til Oslo likevel, dessverre. Fant ut at det ble alt for travelt å springe rundt på møte og alt med et ekstra hundebur. Guro er så snill at hun tilbydde seg å passe henne i siste liten, så nå har jeg nettopp skrevet en liten huskeliste til henne. Ikke at det er så innmarri vanskelig å passe Zara. Hun bare spiser, sover, leker og går på do.. Haha! Se forresten hvor forferdelig håndskriften min er. Den har jeg arvet etter pappa, som skriver som en gris. Skjønner ikke hva som står når han skriver.  Nå skal jeg straks ut å møte noen venninner for å spise middag. De har nettopp startet å servere sushi på en av resturantene i Molde, så det tenkte vi å prøve oss på. Jeg har egentlig ikke så alt for høye forventinger, og ser egentlig for meg at alt jeg kommer til å få er ti biter med ris og en salmalaks slengt på toppen. Oppdaterer dere senere på hvordan det gikk! Her er litt av kveldens antrekk;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg