ENDELIG KJØPT LEILIGHET!

Hei alle fine, og gooood fredag! Den beste dagen i uken 😀 Selvom hver dag er en fest så er det noe ekstra spesielt med fredager. Hihi! Apropos overskriften, så er det ikke jeg som har kjøpe meg leilighet – men Glenn! Prøvde meg på litt click bait der ja 😉 Dette har vært en stor drøm og en enda større milepel for han, så at han nå endelig har funnet drømmeleiligheten er så ufattelig fint. Da megleren ringte i går å fortalte at han hadde vunnet budrunden føltes det nesten ut som om jeg hadde kjøpt meg leilighet, haha.

Kjekkeste bestevenn! Vi måtte selvfølgelig feire i går, så vi startet kvelden på Villa Paradiso med digg pizza og bobler i glasset. Anbefaler pizzaen “Burrata”, bare bytt ut ansjosen med salami så har du en sikker vinner 😉

     

Litt rotete med bilder i dette innlegget, men det får gå! Etter vi hadde vært på Villa Paradiso så dro vi videre på fransk aften i bakgården på Gamla å møtte noen andre venner. Der ble vi sittende et par timer å skravle før jeg tok tidlig kveld i går. Det er mye som skjer i helgen, så jeg orket ikke å våkne opp trøtt og sliten i dag tidlig. Kjæresten er straks i Oslo og vi skal feire at vi har vært sammen i hele to år. Herlighet som tiden flyr ♥ Gleder meg som en gal til å se han igjen!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, få på babe-trynet å dra på Bislett Kebab å kjøpe en velkomstgave til typen 😉 Noen foretrekker gaver, mens andre bare vil ha en svær, juicy kebab.

2 kommentarer
    1. Er det bare meg, eller ligger det en ansjos på pizzaen selv om du ikke ville ha det på? Haha! 😉 Den så sykt god ut i alle fall! Kos deg masse med kjæresten! 😀 Goood helg fine! Elsker Fredddda´! 😀 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg