ENDELIG EN FULL PAKKE

På vei til skolen i sta merket jeg hodet verke og kroppen gi meg trøbbel. Følelsen av en liten feber var der, og først tenkte jeg “jippi, nå trenger jeg ikke dra på skolen!” Men så kom jeg på at det var Finansforelesning og da måtte jeg bare bite tenna sammen. Jeg tror egentlig kroppen prøver å gjøre meg syk slik at jeg kan ligge hjemme å se på Scandal hele dagen, noe som hadde vært drømmescenarioet om det ikke hadde vært for at jeg har mål for hverdagen min. Og det målet er definitivt ikke å ligge inne å se på tv hver dag. Nå er middagen i magen og jeg har nettopp åpnet nellypakken som jeg hentet i sta, er heelt forelsket i alle tingene mine 😀 Her er noen av favorittene!

(annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Armbånd fra Michael Kors HER 😀 Finnes også i sølv og roségull. Dette sitter så fint på hånden, og kommer til å bruke det hver dag sikkert.. Haha! En kjempegod investering etter min mening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Leopardpumps HER. Se for deg hvor kule de er til et helsvart antrekk, eller en hvit kjole! Ahhh <3OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAÆÆÆ se på disse sandalene! Disse trer nok inn som mine absolutte favoritter i skosamlingen 😀 Du finner de HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg