ENDELIG EN DAG UTEN ALT STRESSET

Goood morgen fra fantastiske Stockholm! Føler jeg har vært her så mye det siste året, men fremdeles ikke sett så mye av byen? Hver gang vi er her er det bare et eneste stort stress med å komme seg steder på kortest mulig tid, helst med litt alkohol i blodet. Det er jo fordi jeg alltid er her med samarbeidspartneren min Nelly, og de vet hvordan man  skal feste! Haha 😀

Uansett. Nå sitter jeg inne på hotellrommet til fineste Anna. Vi sitter enda i joggisen på hver vår mac, og det ser ikke ut til at vi kommer til å stresse med å oppleve byen noe særlig i dag heller. Vi har faktisk ganske god tid til en forandring, og skal ikke være på plass før 20 i kveld. Solen skinner også, så vi buuurde jo kommet oss ut. Men, jeg har jobbet så sinnssykt mye den siste uken med lange dager foran macen, så det er skikkelig digg å ta det rolig uten alt stresset rundt med.

GENSER – HER

THOSE HOTEL MORNINGS..

 GENSER – HER

Snapshots fra i dag tidlig ♥ Det er så digg å være tilbake i en av mine favorittbyer, sammen med de beste bloggjentene! Vi har blitt en skikkelig fin gjeng det siste året, og ikke minst gode venninner. Tenk, jeg møtte Anna for første gang i november. Hvor sykt er ikke det? Føles ut som jeg har kjent henne hele livet!

Titt innom klokken 18 i kveld forresten, da har jeg enda en god nyhet 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg