ENDELIG!!

HEEY BABES! Denne dagen har jeg gledet meg til helt sykt lenge. Mitt Bergens-squad Eline og Jonas dro dessverre hjem til Molde og Eidsvågen på ferie for nesten en måned siden, og etterlot meg heeelt alene. Slemt 😉 Vi er utrolig mye sammen i Bergen, og byen er absolutt ikke den samme uten de. MEN, i dag har vi planlagt at jeg og Eline skal dra på roadtrip til Eidsvågen der Jonas bor, som er rundt en time unna Molde. Der skal vi kose oss med viiiiiin, god maaaat, og ikke minst hverandres selskap. Herreguuuud som jeg gleder meg til å ha en skikkelig kosedag med de to! Kamera er med, så forhåpentligvis husker jeg å knipse litt bilder 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg