ENDA MER KODEPRAT

(annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic

God morgen, holdt jeg på å skrive! I natt har jeg hatt mye å tenke på. Som normalt sovnet jeg før midnatt, men våknet igjen i fem tiden full av tanker. I går kveld hadde vi et møte angående prosjektet jeg har nevnt tidligere. Nå er det så nærme 100% sikkert at jeg er ganske trygg på at jeg kan fortelle det snart! I fem tiden lå jeg derfor å tenkte på alt som måtte gjøres, og hvordan det hele kom til å bli. Egentlig tror jeg ikke det er noe vits å skrive mer om det på bloggen før jeg faktisk forteller hva det er, for det er vel sykt irriterende at jeg prater i koder som dette?

Image and video hosting by TinyPic

I dag hadde jeg planer om å ta en skikkelig bylørdag med titting i butikker, cafekos og egentlig bare vandre rundt i sentrum. Dessverre slår Bergensværet til igjen, og skyene har kommet frem bak fjellene igjen. Håper at det blir sol innen en time, for det er jo så ufattelig kjedelig å traske rundt i byen når det er dårlig vær? Haha!

Image and video hosting by TinyPicPonchoHER / BukseHER / SkoHER / Klokke – Triwa HER / VeskeBalenciaga

Ellers håper jeg alle får en fin lørdag! Uansett om det blir bytur eller ikke har jeg store planer om å nyte dagen. I kveld står det indrefilet av svin på menyen, og jeg kan faktisk ikke huske sist jeg lagde det.. Derfor hadde jeg satt stor pris på tips til tilbehør og hvordan du tilbereder den best 😀 Klem!

Og, ja! Minner om at du får -15% avslag på ALT fra nelly ved bruk av koden “15SP16” ♥

10 kommentarer
    1. Du må prøve verdens beste og enkleste blomkålsalat!! 1 blomkål, 1/2 rødløk, ca 1 boks rømme og salt og pepper. HIMMELSK godt, perfekt tilbehør til kjøtt 🙂 God lørdag <3

      1. Ah, den hørtes digg ut!! Absolutt en salat jeg tar med meg inn i grillsesongen i sommer, haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg