ENDA ET STOCKHOLMTIPS

Reklame, linken er affiliatelink

KJOLEN MIN FINNER DU HER ♥

Et annet sted jeg vil tipse dere om i Stockholm er resturanten Vau De Ville! Før festen på onsdag kveld ville vi dra ut for å spise å ta en drink. Planen var å dra på Berns, siden de har en sinnssyk asiatisk buffet – men de hadde dessverre stengt. Da gikk vi rett over veien til denne perlen i stedet, og jeg er så glad! Lokalet går over to etasjer, og man har superfin utsikt over sentrum. Servicen var upåklagelig, maten nydelig og vinen som vanlig veldig god.

Ellers er jeg nå tilbake i Bergen, og her er det full storm. Andrea ble med tilbake, og vi ligger i hver vår ende av sofaen med macene våres. Bloggvennskap ♥ Haha! Perfekt å kunne jobbe samtidig som man holder hverandre med selskap spør du meg 😉 Min fredagskveld blir med andre ord veldig rolig, noe som er deilig når regnet spruter på utsiden av vinduet. Ha en super fredagskveld!

5 kommentarer
    1. Hei,
      Har du vært på noen av utestedene Berns, Cafe Opera, Sture eller noe lignende? Skal feire nyttår der, trenger tips. Eventuelt lunsj-steder? 🙂

      1. Var på cafe opera og Skybar da vi var i Oslo denne uken, supergøy på begge stedene 😀 Berns har jeg bare bodd på hotellet, så vet dessverre ikke hvordan det er å feste der! Men brunsjen der er heeeelt syk, anbefales virkelig. God tur 😀

        1. Hei! bor i stockholm, og de fleste stockholmare drar ikke ut på nyttårsaften, men Berns, Cafeet og sturecompagniet har veldig mye yngre klientell. Spy Bar er bra, men det aller beste i Stockholm er å ha lista på typ V og Suite, samt Bergmans! (V og Suite ligger i Sturecompagniet, men er en trapp opp og veldig skjult VIP-stalle!) Om du ikke har lista, anbefaler jeg Kasai!
          Kasai og Riche er aller best på middag, samt Vau de Ville. Når det gjelder lunsj, er Riche, Berns asiatiska, Nosh and Chow, Mister French veldig bra. Drinkene er også bra på Scandic Anglais, Mister French og Nosh and Chow!
          Andre steder; frokost er Pom and Flora, Stockholm brunch club, wienercafeet og Riche (veldig instagramvennlige steder) haha! håper dette var litt til hjelp!

          1. Tusen takk for mange tips!! 😀 Skal definitivt sjekke de ut neste gang jeg er i Stockholm! <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg