ENDA ET AWARD-VINNENDE INNLEGG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

CAPSHER / JAKKEHER / TRENINGSTIGHTS – lignende HER / GENSERHER / SKOHER

DU FÅR -10% EKSTRA PÅ NELLYSALGET HER MED KODEN 10EXTRA

Dvs opptil -80% rabatt!

Heihopp og god tirsdag ♥ Akkurat nå sitter jeg å trykker i meg en grønn juice på Baker Hansen. Er virkelig ingen fan, men jeg vet hvor godt kroppen min har av mer grønnsaker så jeg foretrekker faktisk å drikke de heller enn å spise de. Om noen har sett oppskriftene mine på YouTube vet dere at jeg er superfan av alt usunt som meierismør, fløte og parmesan 😉 Noe spinat eller grønnkål kan jeg faktisk ikke huske sist jeg kjøpte. Tid for forandring, kanskje? Eeeller ikke..

Ellers kjører jeg helt casual tuesday i dag. Jeg sov så ekstremt dårlig i natt, så å presse på seg noen stramme jeans og heels var helt uaktuelt i dag. Elsker dager der man bare kan traske rundt i treningstights og sneakers!

CAPSHER / JAKKEHER / TRENINGSTIGHTS – lignende HER / GENSERHER / SKOHER

Ehm ja, det var tydeligvis alt interessante jeg hadde å dele med dere denne tirsdags-formiddagen. Nå skal jeg søke rundt på google etter litt matinspo! Har vært ganske lat på kjøkkenfronten siden jeg kom til Oslo. Mangel på inspirasjon og kreativitet, rett og slett. Nå merker jeg at kokkelerings-lysten begynner å komme tilbake, og det er deilig ♥ Ha en fin tirsdag så lenge, vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg