ENC and Hous

Hei og god ettermiddag! I går fikk jeg besøk av verdens herligste Ragnhild og venninnen hennes Josefine. For en herlig trio altså, gleder meg til å finne på mye gøy med disse to i sommer! Sammen med Glenn skulle vi på lanseringsfest for klesmerkene Emperors New Clothes og Hoüs. Utrolig kul fest med moteshow, opptredner fra bl.annet Envy og noe godt i glasset. Jeg ble jo heeelt gal da Envy spilte Am i Wrong rett forran fleisen på meg. Jeg elsker den sangen!! Klærene til merket finner du forresten her. Utrolig kult og orginalt design!
Tenk så heldig jeg er som fikk ha to så deilige damer på overnatting! Etter festen dro vi videre på Jäger for å danse litt. Aldri vært der før, men det var utrolig moro! Ble litt sent i natt, men formen er på topp og alt på både jobb og personlig plan er jeg ferdig med! Nå skal jeg og Zara på hundedate med Andrea, før vi skal ut å spise en bedre middag. Har egentlig ganske dårlig tid, så nå må jeg runde av! Her er noen bilder fra i går:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg