en våt drøm

God morgen! Haha, HJELP for en natt jeg har hatt. Tydeligvis har jeg en lidenskap for billig, svensk mat – for det har jeg drømt om i hele natt. Jeg våknet opp i leiligheten min i Oslo, satt meg i bilen, koblet til iPoden og kjørte straka vegen mot søta bror. Jeg hentet meg en handlevogn, mens jeg nynnet meg harmonisk igjennom den gigantiske matvarebutikken. Korgen ble bare fullere og fullere, og jeg ble bare gladere og gladere. Til slutt var smilet mitt oppe ved hårfestet, og jeg kunne lykkelig trille mot kassen for å betale. Det hele ble til en sluttsum på nette 100 kroner. Wow, så jævla billig, jeg elsker sverige! ropte jeg ut mens jeg rullet rundt på golvet i lykkerus mens pengesedlene kom dalende ned på meg. Da jeg våknet var jeg helt svett, så dette er tydeligvis min definisjon på en våt drøm..
Meg og Ronny på harryhandel på Nordby-senteret i romjulen. Vi var der til og med før åpningstiden gitt, snakk om å være ivrig!

Haha, jeg sitter her egentlig bare å ler. Noen drømmer om riksom og luksus i Hollywood, Channing Tatum, lange strender i syden eller merkeklær så langt øyet kan se. Jeg drømmer om billig biff og bacon på svenskegrensa.  Jeg fikk iallefall startet dagen med en god latter, og godt er det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg