EN VANLIG DAG

IMG_8187-2IMG_8192-2

HOODIE HER / BUKSE HER

Hei fra min nye favorittjoggis! Akkurat nå sitter jeg i sofaen å gløtter bort på Zara som vasker sine edle deler. Hun har fått løpetid, og bruker seriøst 90% av sin våkne tid til å sleike seg på tissen. Ååh, det er så ekkelt! Jeg klarer ikke beskrive lydene som kommer av det hele, men det får meg til å grøsse på ryggen. Det blir ingen nuss på munnen fra den bikkja på noen uker, si!
Beklager detaljert beskrivelse, men sånn er livet mitt akkurat nå. Haha.

IMG_8216-2IMG_8222-2IMG_8225 kopi-2

Så, her ser du en vanlig kveld hjemme hos meg. Ofte poster jeg jo bare bilder på farten eller når jeg reiser, og det er jo ikke så veldig personlig. I dag har jeg en helt normal mandag, eller en helt normal hverdag er kanskje rettere å si. Jeg kommer hjem fra kontoret, slenger på meg joggisen, spiser litt middag (i dag orket jeg ikke lage noe, derfor knekkebrød) og ser på serier eller jobber fra sofaen. Ikke spesielt glamorøst. I dag kom en ny episode av Westworld ut på hbo også, og herremingud så spennende den var. Anbefales! Forresten, kan vi ta et minutts stillhet for planten i hjørnet? Den har levd et turbulent liv med dårlig vanning fra min side, og nå orket den rett og slett ikke å kjempe mer. RIP!
Nå leter jeg febrilsk etter en ny serie å se, etter x-antall forsøk på serier som virkelig ikke fanger min interesse. Jeg har sett alt, og jeg blir gal av å ikke finne noe nytt! TIPS??
24 kommentarer
    1. Dessignated Survivor og Shooter som akkurat har begynt på Netflix er kjempebra! Men få episoder foreløpig da.

      Hvis ikke syntes jeg Graceland på Netflix var dødsbra!! Ikke hørt om noen andre som har sett det, men jeg ble i hvert fall heeelt hektet

    2. Hei. Går du fortsatt på BI og hvor mange år har du igjen? Eller er du evt ferdig med bachloren din?

    3. For en som også har sett det meste av serier fant jeg akkurat The Crown på Netflix. Litt treg start, men veldig bra og ikke minst lærerik!

      1. Startet såvidt å se på det selv også, men det falt ikke helt i smak! Kanskje jeg burde gi det litt lengre tid 🙂

    4. Madam Secretary.. handler om ei som blir USAs utenriksminister. Høres ikke så spennende ut, men det er ganske interessant å følge med på. Spesielt hvis man er interessert i politikk og ulike aktuelle problemer USA/verden står ovenfor. Liker den godt fordi det føles så “ekte”, noe som gjør det ganske spennende! Haha, tilgi min dårlige forklaring og gi det en sjanse. Mener du kan se det på Sumo. 🙂

    5. Se homeland hvis du ikke har sett det! Seriøøøøst så spennende og gøy serie. Ikke gi opp etter første episode, men gi det en sjanse!

    6. Nå måtte jeg le. Hadde akkurat samme plante som døde for en uke siden pga glemt vanning fra min side. Alt jeg har av planter dør, utenom de kunstige, haha.. Jeg anbefaler deg Orphan Black hvis du ikke har sett serien. Den er RÅ! Ellers så anbefaler jeg The Killing, The Crown, Broen, The Affair, Slasher-om du liker Horror, den er sykt spennende!! 😀

      1. Haha jeg gidder liksom ikke å kaste den heller, så den står der bare å visner! Tusen talk for serietips 😀

    7. Jeg anbefaler på det sterkeste “Helene sjekker inn” som ligger på nrk.no 🙂 Det er ikke en spenningsserie sånn sett, men en dokumentar over flere episoder, og er utrolig interessant! Den handler om journalist Helene Sandvig som “flytter inn” på ulike institusjoner i noen dager. Hun besøker blant annet en avdeling for spiseforstyrrelser, et fengsel, asylmottak, osv osv 🙂 !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg