EN UKE UTEN ALKOHOL

Jeg vet ikke helt om jeg burde skrive dette. Men.. Dette er den første uken på minst to år hvor jeg ikke har drukket alkohol i det hele tatt. Ikke så lite som et glass vin engang! Jeg tok meg selv i det i går kveld, og tenkte bare; wow – dette var på tide. Jeg må ærlig innrømme at det gir skikkelig mersmak. Jeg sover mye bedre, og våkner av meg selv rundt syv hver morgen. Selv på en søndag! Døgnrytmen min er on fleek, for å si det sånn.

Kanskje det har noe å gjøre med at jeg er så natural om dagen. Ingen vipper, litt sånn kjip ettervekst og null spraytan. Haha, neida bare tuller. Jeg bestemte meg egentlig for lenge siden. At kroppen trengte en skikkelig detox. Nå er én uke down, så får vi se hvor lenge jeg fortsetter.

Ellers sender jeg ut mine varmeste tanker til alle som ligger med fylleangst i dag. Been there, done that (litt for mange ganger) <,3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg