EN UFORGLEMMELIG HELG

ANNONSE – Oppholdet er sponset

Denne helgen her kunne jeg virkelig trengt å komme meg litt ut av byen. Ønsker meg en helg som jeg og typen hadde rett før jul. Vi reiste på romantisk weekend på Panorama Hotell på Sotra utenfor Bergen. Jeg kan ikke tro jeg ikke har blogget om denne helgen før nå?! Tiden går så alt for fort, dette føltes som i går.. Som dere ser på bildene er det helt nydelig der. Det beste minnet er kanskje fra boblebadet på taket, der man har utsikt over hele landskapet. Det var kaldt, regn i luften og vi koste oss med prosecco i den deilige varmen fra vannet. Deretter ventet tidenes treretters middag med vinpakke. Jeg la faktisk fra meg mobilen store deler av oppholdet, fordi jeg koste meg sånn. Syns det er så innmari synd at alt bra og spesielt i livet må dokumenteres for alle andre. Da blir det liksom ikke så bra og spesielt lengre.. Så, jeg tok et bevisst valg om å legge fra meg mobilen og bare være tilstedet. En veldig vakker helg ♥

Tusen takk til Panorama Hotell for et forglemmelig opphold. Du kan booke ditt opphold HER, og med rabattkoden “julianyland” får du -15% avslag på halvpensjon (som inkluderer rom, middag, frokost og velvære).

 

2 kommentarer
    1. Hallo. Er dette et sponset innlegg? I tilfelle fryktelig irriterende at du ikke merker det tydelig øverst, da det er forskjell på «anbefaling» og «annonse». Husk at dette er noe du er bundet til å gjøre

      1. Hei Anniken! Takk for at du gjorde meg obs på dette – jeg er fullstendig klar over at innlegg skal merkes og det gikk litt fort i svingene før jeg publiserte 🙂 Som du ser på omtrent alle innleggene på bloggen min så er alt merket med annonse, da det ofte forekommer sponsede produkter og lignende. Så dette var en forglemmelse i forbifarten og skal selvfølgelig merkes! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg