EN TYPISK MORGEN FOR MEG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

I dag våknet jeg opp syk, noe som egentlig ikke er en typisk morgen for meg, så allerede der feilet jeg med overskriften. Uten noen spesiell energi til å gå på butikken, prøvde jeg å lage en heksekur av det jeg fant i kjøleskapet. Jeg hakket opp mye chilli, en god dæsj syltet ingefær (ikke til å anbefale, men jeg hadde ikke fersk) og blandet det med en b-vitamin-booster-te som jeg fant i kjøkkenskuffen. Smaken var egentlig ganske grusom, men jeg følte meg bedre etterpå. Såå… Mission accomplished!

ANSIKTSMASKEHER

Noe som alltid får meg til å føle meg bedre, er en god dusj med påfølgende ansiktsmaske. Egentlig er denne masken favoritten min, mens i dag følte jeg ordene “bio-repair gel mask” hørtes mer passende ut for en syk blogger. Ikke at jeg aner hva det betyr, men jeg liker generelt maskene fra Peter Thomas. Det kan iallfall ikke skade!

JOGGESETTHER

Nydusjet og klar for frokost, som vanlig usminket og i en eller annen joggedress.

Om jeg ikke har besøk så mååå jeg se på noe samtidig som jeg spiser frokost. Nå for tiden ser jeg på bloggerne hver morgen som varer i ca 20 minutter, noe som er perfekt tidsmessig for en rolig frokost med påfølgende etter-frokost-snus.

Akkurat nå sitter jeg fremdeles ved kjøkkenbordet mens jeg oppdaterer dere, og skal straks komme i gang med å fikse meg for dagen. Jeg er sånn irriterende syk, om du skjønner? Ikke så dårlig at jeg må sove hele dagen, men heller ikke syk nok til å ikke jobbe. Så da er det bare å sette i gang, og heller ta en tidligere kveld. Håper alle har en fin tirsdag, så snakkes vi litt senere i dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg