EN TUNG DAG

IMG_8910-2 IMG_8916-2IMG_8902-2IMG_8977-2 IMG_9006-2

Litt snapshots fra dagen! Jeg er utrolig trøtt og sliten etter snurren vår i går, men siden vi reiser hjem i morgen var det bare å komme seg ut å kjenne på luften. Merker det er tungt å skulle dra ut i kveld også, men hva gjør man ikke for venna sine? Haha! Hadde egentlig fristet mest med roomservice og litt søppeltv, men det får jeg ta imorgen når jeg er hjemme i Bergen. Nå står Andreas å maser på meg så jeg må nesten stupe ned i sminkepungen, vi snakkes i morgen ♥

8 kommentarer
      1. Hei!
        Jeg hadde Agria tidligere, men har valgt å ikke ha det lenger. Grunnen til det er at forsikringen ikke dekker de behovene en chihuahua har, som foreks fiksing av tenner eller øyne osv.. Da er det bedre å sette av litt penger på en egen konto som du har om det skulle skje noe alvorlig 🙂

    1. Hei! Kan du lage en sminkevideo snart? Syntes sminken din ser veldig bra ut, hadde vært gøy å sett hvordan du gjorde det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg