EN SUNNERE PASTA

Sunn mat og et godt og balansert kosthold er veldig viktig for meg. Selv om det har vært litt fler utskeielser enn vanlig de siste ukene, så prøver jeg alltid å holde meg sunn til de aller fleste måltid. Pasta er noe jeg er utrolig glad i, men som jeg dessverre ikke tillater meg hver eneste dag. Dere husker kanskje jeg var på besøk hos Fru Timian, som er en av norges største matbloggere for noen uker siden?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Der skulle vi smake en ny type pasta, nemlig FERSK grønnsakspasta fra Toro. Den blir lansert i tre forskjellige smaker: brokkoli og erter, gulrot og blomkål. Det var ingen tvil om at jeg var nysgjerrig på hvordan dette smakte. Ville det smake pasta, eller var det bare en ren grønnsak med pastaens utseendet?

Det smakte pasta, og jeg hoppet av glede. Endelig kan jeg spise dette til middag uten å få dårlig samvittighet! For all del, pasta er absolutt ikke det verste man kan spise. Men hvorfor ikke gjøre det så sunt som mulig. I love it! Det er ofte lett å tro at jeg sier dette kun fordi jeg fikk være med på denne matdagen med fersk grønnsakspasta i fokus, men der tar dere feil. Jeg har servert retter med grønnsakspasta til flere venninner og alle liker den.

En annen ting jeg lærte av denne dagen var å lage enda bedre mat. Jeg elsker å lage mat, og jeg har fått så mange gode tips og triks fra Marit. Tusen takk! ♥ I dag skal jeg faktisk lage grønnsakspasta med blomkål til middag, sammen med en deilig soppsaus med kantareller, sjampinjong og fløte. Mmmm!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg likte alle variantene og oppskriftene veldig godt, men fant meg likevel en favoritt. Klarer du å gjette? Svaret, og filmen fra matdagen vår finner du under:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg