EN STYGG DAG

Hey! I dag har jeg hatt en stygg dag, som jeg har en gang i blant. En stygg dag er som regel de dagene jeg skal fikse noe ved meg selv. Som å fylle vipper, fikse bryn, green peel eller andre skjønnhetsbehandlinger. I dag var det fordi jeg skulle ta spraytan, og derfor skrubbet jeg meg helt blek og jævlig i dag tidlig. Fysj, for et syn. Misunner de som kler å være lys i huden. Jeg ser nemlig syk ut. Yes, jeg er overfladisk og prøver ikke å snakke det bort heller.

CASUALLY WAITING FOR MY SUSHI..

En annen sykt gøy ting jeg har gjort i dag er å være på fotoshoot! Med meg bak kamera! Den ser man ikke hver dag, for her skal bildene helst knipses av meg. Haha. Det spennende, hemmelige prosjektet som jeg har mast så sykt om de siste ukene skal endelig snart slippes, og det er så mye forberedelser bak at jeg ikke vet helt hvor jeg skal starte. Håper dere syns det er like kult som meg! Gleder meg iallfall veldig til å fortelle.

Mellom slagene fikk jeg endelig presset inn sushi til lunsj også. Har jo hatt craving på det i evig tid føles det som, og jeg må si jeg ble litt skuffet. Det er jo godt og alt det der, men jeg hadde liksom forventet en smakseksplosjon ut av galaksen. Den innfridde ikke helt, med andre ord.. Men en digg lunsj uansett. Egentlig spiser jeg jo bare knekkebrød i løpet av dagen, og det skal ikke mye til for å slå det!

Nå får jeg snart middagsbesøk av Eline og Jonas, så mat må preppes! Så skal jeg pakke til Oslo. Skal være der en uke, så hele skapet må jo selvfølgelig bli med 😉 Fikk endelig kjøpt meg ny koffert i dag også, etter at min forrige knakk på vei hjem fra Hellas. Bokstavelig talt. Vi snakkes senere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg