EN STYGG DAG

ANNONSE – Affiliatelinker Nelly.com

JAKKEHER / BUKSEHER / VESKEHER / BOOTSHER

I dag har jeg hatt en skikkelig bra dag sånn generelt, men en helt forjævlig drittdag utseendemessig. Andrea kom til meg i dag tidlig, og vi preppet for en lang dag med bloggjobb og bildetakning. Alt var forsåvidt greit, helt til jeg satt meg ned med macen for en times tid siden for å gå igjennom bildene. Nå vet jeg jo selvfølgelig at når noen man sier “jeg har en stygg dag” så er det ingen som ser det andre enn seg selv. Noe som kan være en trøstende tanke, for all del. Men man vil jo for faen føle seg fin for sin egen del også, det er jo det viktigste?!?!? Så helt ærlig føler jeg det har vært en litt bortkastet bloggdag, og jeg burde spart meg for å forevige dette trynet til annen og litt mer…penere dag.

Som dere skjønner har jeg det ganske fint om dagen, som har tid og energi til å klage over noe så overfladisk og meningsløst. Folk dør av sult, og her sitter jeg å sutrer over skjoldete foundation og at trynet mitt ser ut som en sprengt ballong. Takk for meg og god natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg