EN STOR OVERGANG

REKLAME – AFFILIATELINK

CARDIGANAMERICAN VINTAGE

Åh, så rart det er å være tilbake i leiligheten i Bergen! Har ikke vært her siden midten av desember, og da jeg kom inn døren tidligere i dag ble jeg bare stående å glo ut i luften i noen minutter. Visste liksom ikke helt hva jeg skulle ta meg til. Jeg har vært rundt andre mennesker omtrent konstant de siste tre ukene. Å plutselig være helt alene i en stille leilighet fikk frem blandede følelser. Det var både litt trist, men samtidig skikkelig deilig. Jeg elsker jo egentlig alenetid! Dro likevel innom REGN, og deretter til Ingeborg for å spise middag. Så ikke overgangen ble for stor 😉

Nå skal jeg faktisk legge meg. I morgen er det back to business for real, og jeg har ekstremt mye jobb i ukene som kommer. God natt ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg