EN SPONTAN KVELD

Hei, og goood lørdag! Kvelden i går ble jo ikke litt som planlagt engang. I mitt hode skulle vi jo dra bransjefest før vi skulle hjem for å sove. Ehm, det skjedde jo ikke.. Vi dro på event på The Thief, i typ ti minutter før vi dro videre for å møte et par kompiser. Plutselig fikk vi for oss at vi skulle dra på Piknik i Parken, noe som egentlig var helt unødvendig siden det regnet som pokker, og vi rakk bare én artisk før hele showet var ferdig. Heldigvis var det søsteren til Beyonce som opptrådte, og det må vel telle for noe. Visste ikke at hun hadde en søster jeg, men.

TOPP HER / BUKSE HER

Et par snapshots før vi dro ut! Etter konserten dro vi videre på “hva skjera”(???), som jeg aldri har hørt om før – men som var et kult utested på Torshov. Visste ikke at de hadde utesteder på Torshov jeg, men. Tydeligvis mye ny lærdom for meg i går. Vi hadde uansett en heeeeelt super kveld, med jentekos all the way. Du vet, dansing og femti for mye drinker. Straks skal vi avgårde for å spiste brunsj på Bølgen & Moi, sååååå ha en strålende lørdag, og fiks deg selv en fin dag da vel? ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg