EN SPENNENDE TID I VENTE

Tror egentlig jeg dropper “uken som gikk” i dag, fordi forrige uke mer eller mindre kun dreide seg om butikken. Da er det kanskje bedre med en kortere oppsummering nå, eller hva? 😀 Ukens opptur og nedtur var jo definitivt å avsløre nyheten om at vi skal åpne ny butikk. Opptur fordi det er SYKT gøy, og nedtur fordi en æra med J&J er over (enn så lenge….). Misforstå meg rett. Dette er det riktige valget på så mange måter om vi skal nå målene vi har satt oss. De er sky high, og de skal vi klare! I dag åpner vi forresten outleten vår, der vi skal selge gamle kolleksjoner både fra J&J og REGN til en skikkelig god pris. Den finner du i Strandgaten 75, i de “gamle” lokalene til Regn. Her kan man gjøre mange gode kupp 😀 I mellomtiden er lokalene til “gamle Janne & Julia” stengt for ombygging til 23. november, da det braker løs med nyåpning. Det er virkelig en spennende tid i vente altså. Våknet faktisk av meg selv klokken HALV FEM i dag tidlig, og hadde ikke sjans til å sovne igjen. Alt-for-mye-å-gjøre. Alt jeg tenker er at jeg skal hjem på juleferie i hele ti dager i desember. Søvn kan man ta igjen da 😉

ROSA DRESSJAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Noen snapshots fra fredag, da vi hadde en liten feiring på kontoret. Veldig hyggelig! Det er forresten Ingeborg som er på bildet helt til venstre. En skikkelig godklem der ja, si! Jeg er jo koseansvarlig på butikken, og innførte bl.annet en klemmeregel som betyr at man må klemme hver gang man møtes. Fikk et innfall etter jeg så en sånn “helsefordelene med å klemme”-film på facebook, og siden den gang har det bare blitt sånn. Haha!

Håper alle får en super start på uken ♥ I dag skal jeg ha photoshoot til nettbutikken, og jobbe med den.

Okei jeg innså nå hvor creepy det hørtes ut med “koseansvarlig”. Det er ikke det, altså. Hehe.

2 kommentarer
    1. Bare så du er klar over det så har du skrevet at den nye butikken åpner 23 oktober i et par innlegg, men regner med at du mener november! Hehe, masse lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg