EN SKIKKELIG DRITTDAG

(Inneholder annonselenker)

De siste årene har jeg lagt mer og mer fra meg å skrive om de dårlige dagene på bloggen. Av en eller annen grunn har jeg sikkert fått for meg at dere kun vil lese om de perfekte dagene der livet er superdupert. Sorry altså, men i dag har vært en real drittdag. Jeg kan ikke peke ut en spesiell grunn til at det er slik, men jeg tror det er en skikkelig smørje av mange halvdårlige ting. Knekken altså, du følger med meg i dag også.

Mørketid, eksamensperiode og helt forjævlig vær er nok tre av grunnene som trigger mest. Det er ikke særlig livsoppløftende å måtte kle på seg tre lag med vindtette jakker, vannfast maskara og en paraply av stål bare for å dra på butikken å kjøpe snus. I dag har jeg bannet mer enn normalt, og siden jeg banner endel fra før sier det litt. Fy faen altså. Dette er ukult av meg. Å banne på bloggen liksom.

I sta skulle jeg liksom legge ut bilder av et antrekk jeg tok for noen dager siden, men de bildene tok jeg selvfølgelig dagen før jeg dro til frisøren så håret mitt var dritstygt. Dessuten hadde jeg glemt å ta spraytan kvelden før så  jeg var lyserosa i trynet. Haha jeg må le av meg selv. Jeg er så håpløs. En skikkelig drittdag for et normalt menneske hadde jeg nok aldri overlevd, siden jeg holder på å dø av litt ettervekst og mangel på selvbruning.

IMG_8564-3IMG_8580-2Jakke – Samsøe Samsøe / BukseHER / SkoHER

Det røde huset bak der irriterte meg noe jævlig forresten.

Nå skal jeg kle på meg jakkene mine, pakke Zara inn i noe vanntett og komme meg på butikken. Nå fikk jeg lyst på grøt til kveldsmat, med masse sukker og en god klatt smør. Tven er forresten flyttet inn på soverommet for anledningen. Jeg skal pleie denne drittdagen slik at det ikke gjentar seg i morgen. Sov godt!

6 kommentarer
    1. Enig, været er heeelt jævlig nå! Jeg liker faktisk at du skriver om dårlige dager også, det er godt å se at du ikke er positivt hele tiden (hehe, ikke misforstå meg nå), så kan man lett kjenne seg igjen i det du skriver 🙂

      Det som holder meg gående nå er tanken på at juleferien er under et busskort unna!

      1. I dag er det heldigvis litt sol, men jeg vet ikke hvor lenge vi skal satse på at den holder seg fremme 😉 Haha, Bergenvær ass.. Helt enig!! Juleferien skal nytes 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg