EN REISEFLAUSE

Jeg ser umiddelbart flere feil på bildet over. Putene bak er ikke ristet, glidelåsen på kofferten er ikke skikkelig igjen og reisebagen burde kanskje fått en liten touchup (eller blitt fjernet fra bildet). Tidligere klagde jeg på at jeg ikke hadde øye for detaljer, noe som er løgn. Sannheten er at absolutt ser det, men at jeg er for lat til å gidde å gjøre noe med det. Hvor lang tid tror du det hadde tatt å lukke kofferten skikkelig, egentlig? Jeg tipper 10 sekunder. 10 sekunder for mye til at jeg orker å gjøre noe med det, for å få det “perfekte” bildet.

Jeg er vel bare ikke den bloggeren. Har aldri vært det, kommer nok aldri til å bli det heller. Men, det er da deilig med variasjon i denne bransjen, eller hva? Haha! *Prøver å få meg selv til å føle meg bedre*.

REISEBAG – DAY HER / KOFFERT – BY MALENE BIRGER HER (OGSÅ I SORT HER)

Skal jeg forresten fortelle dere noe sykt flaut som skjedde da jeg fløy hjem til Bergen forrige uke? Etter et par uker på farten var Samsonite-kofferten min litt tyngre enn jeg liker å innrømme. Jeg klarte nesten ikke å løfte den.. Uansett. Da jeg skulle trille den inn i shuttlebussen fra flyplasshotellet presterte håndtaket (du vet det lange man drar opp for å trille) å brekke rett av (!!!). Der sto jeg bare med håndtaket i ene hånden, og skjønte ingenting. Kofferten deiset i bakken, og alle rundt meg lurte på hva i allverden som hadde skjedd. Så ja, en ny koffert var på tide. RIP til min kjære samsonite, som har vært ved min side i hele fire år. Reisene blir aldri glemt!

Haha, se luringen Zara som aldri klarer å holde seg unna.. I morgen tidlig, eller rettere sagt i natt reiser gjengen til København. Flyet går 06.00, så det vil si at jeg må stå opp sånn klokken tre. Heldigvis skal jeg overnatte hos Ingeborg, som er vår kjære daglige leder på Janne & Julia. Da har vi to alarmer, og halverer sjansen for å forsove oss til flyet!

Husk at dere får -20% avslag på ALT fra NLY Brands med koden “JULIA20“. Flere spurte hvor lenge rabattkoden varte, og det er til og med søndag ♥

3 kommentarer
      1. Så bra du har skjønt det! Ingeborg gjør en fantastisk jobb og det er også derfor jeg presiserer at det er hun som styrer sjappa 🙂 Jeg er utrolig stolt over å ha henne med på laget, og jeg forstår helt ærlig hvorfor dette er noe å henge seg opp i? Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg