EN RAR REAKSJON

Jeg gjorde et lite ekspriment i går.. Birte og meg satt nemlig å lo over hvor utrolig stor forskjell det er på oss med og uten sminke, og at vi skulle ta noen bilder der vi kan le av forskjellen. Så, da gjorde vi det. Men reaksjonen min ble helt annerledes enn jeg hadde sett for meg.. Etter å ha satt bildene før/etter sminke ved siden av hverandre, er jeg overrasket over at jeg faktisk likte før-bildet best – og syns jeg var finere uten all sminken. Det hadde jeg ikke trodd, for jeg var sikker på at dette lille eksperimentet skulle gi meg en skikkelig lættis over hvor stygg jeg var uten sminke. 

Før-bildet er rett etter at jeg kom ut fra dusjen i går. Alt jeg hadde gjort er å ta på meg ansiktskrem – null sminke. Bildet til venstre er etter en halvtime med sminking.  Men da vet jeg at jeg ikke ser så verst ut uten sminke likevel, haha! Noe godt kom iallefall ut av dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg