EN RAR ÅRSTID

REKLAME – Affiliatelinker

JAKKE – TIGER OF SWEDEN / GENSERHER / BUKSE – FILIPPA K / SNEAKERSHER (nå til -30%)

Jeg vet ikke hvordan det er andre steder i landet (eller jo, jeg vet hvordan det er i Oslo og Trondheim hahah), MEN i Bergen så er vi inne i en sånn fantastisk, men også kjip årstid. Det er ikke vinter, men laaangt i fra vår. Solen titter frem, og det varmer faktisk inn fra vinduene i leiligheten min. Jeg vil kle meg i sommerkjoler, sandaler, shorts og alt som ikke er i fargen svart. Hvem skulle trodd at jeg noen gang ble lei av fargen svart…

Heldigvis har jeg en hund som trenger å luftes hver morgen før jeg farter ut på dagens eventyr, som gjør at jeg rekker å kjenne på temperaturen. Noe som har reddet meg flere ganger. Det hindrer meg fra å gå ut i alle vårklærne som frister i garderoben, og tvinger meg til å gå inn å skifte til noe mer fornuftig. Æsj, hater egentlig ordet fornuftig når det kommer til antrekk. Men jeg har dessverre kommet i den alderen der jeg lukker igjen jakken fordi det er kaldt, selvom den ser kulere ut åpen. Faen, jeg skulle aldri bli den personen.

Uansett, sol betyr håp. Håp om at sommeren, eller iallfall våren snart er her. Jeg tror ikke på gud, men jeg tror på at sommeren er et tegn på bedre tider. Okei, vet ikke hvorfor jeg skrev forrige setning. Det ga virkelig ingen mening. Huff.

Et lite tips om du er som meg; vil fylle på garderoben med sommerklær, sneakers og lettere farger – kan jeg tipse om at Nelly nå har opptil -30% på ALLE sko.

FINN TILBUDET OG KODEN HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg