EN PERFEKT MORGEN

MORNING BLISS 🌙

Er det tirsdag eller onsdag i dag? Uansett, god morgen! ♥ Jeg elsker å stå opp tidlig, spesielt på vinteren da det er helt mørkt ute. Det føles nesten som om man er alene i verden, og jeg får en sånn deilig ro i kroppen. Det er vel sånn b-mennesker føler det på natten? I dag skal jeg jobbe hjemmefra. Noe som var hverdagskost før, og etter at jeg fikk meg kontor i byen setter jeg så mye mer pris på de dagene jeg jobber hjemme. Før var det bare et herk. Usosialt og kjedelig. Ikke minst lite produktivt. Mens nå koser jeg meg virkelig! Lager meg god frokost, ser på en serie mens jeg spiser. Åh, så deilig.

Jeg tror egentlig dette blir en veldig fin dag. Selvom eggene sprakk da jeg kokte de, og jeg klarte å sprute makrell i tomat over hele genseren. Er det egentlig mulig å åpne en boks uten at det spruter overalt når lokket går av??? I såfall, fortell meg hemmeligheten. Herregud så intenst makrell i tomat lukter når man får det på klær forresten. Blæ.

Har dere forresten noen ønskeinnlegg denne uken? Klær, mat, anbefalinger, meninger? Kom gjerne med tips! ♥

12 kommentarer
    1. Koselig start på dagen! 😀 Gjerne noe meninger igjen kanskje! Alltid artig og fint det! Skaper litt engasjement! 😉 Ha en fin dag! Klem! <3

    2. Kan du lage et innlegg tips med fine juleantrekk? Og kanskje oppskrifter på digg middag? 🙂 Liker bloggen skikkelig godt, får alltid masse inspo!

      1. Ja det har jeg allerede tenkt ut, og kommer veldig snart! 😀 Oppskrifter kommer også, elsker jo å lage mat! SÅ hyggelig å høre at du liker bloggen min, nå ble jeg veldig glad <3

    3. Jag skulle vilja se bildreportage där du visar outfits du kan tänka dig om du ska på konsert, teaterbesök, restaurangbesök och fest/party.

    4. Tips til makrell-åpningen: Dra den 3/4 åpen, før du til slutt lirker fra side til side (veldig forsiktig), så vil du høre/føle at siste del av lokket løsner, og du kan ta det kontrollert av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg