EN PERFEKT KVELD

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Fine Benny ♥♥♥

TOPPHER / BELTEHER / BUKSEHER

Loveu Glenn og Andrea!

HELSTEKT YTREFILET ♥ BAKTE POTETBÅTER ♥ CHILLIMAJO-KOLBER ♥ SOPPSTUING MED BLÅMUGGOST ♥ ASPARGES ♥ TOMATSALSA

Mmm, får vann i munnen av disse bildene! Jeg virkelig elsker kvelder som dette, og foretrekker mye heller det enn å gå ut på byen. Lage deilig middag med gode venner, drikke vin og bare skravle. Håper på mange, mange fler sånne kvelder i høst ♥

  

Satser på å få til enda en slik kveld med samme gjengen før Bjørn Erik dessverre (for meg) flytter tilbake til New York. Krysser fingrene for at jeg får meg en tur for å besøke han der, New York er helt magisk! Sist jeg var der i fjor så gikk jo alle dagene bort til bursdagsfeiring og festing, så alt jeg så av byen var fra innsiden av utestedene.. Haha! Satser på en litt mer turist-vennlig tur neste gang 😉

Fra én middag til en annen, i kveld er jeg invitert på middag hos Andreas. Hjortebiff står på menyen, så her er det bare å glede seg 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg