EN PERFEKT HELG I VENTE

ANNONSE

GENSERHER / CAPS OG BELTE – NAKD (NYLAND15 gir -15% på ALT!)

Hei og god fredag babes! Å si at det har vært en intenst start på skoleåret blir vel å lyve, jeg har hatt noen forelesninger på nett og egentlig bare prøvd å orientere meg så godt som mulig. Jeg skal prøve å ikke skrive så mye om skole på bloggen altså, vet at det er kjedelig å lese om for de som ikke studerer ♥

Jeg kan heller snakke om mine spennende helgeplaner! I dag tidlig (kl 06.30 rettere sagt) satt jeg og Karima oss i bilen mot Kragerø der vi skal kose oss hele helgen (sponset opphold!). Vi kom frem for ca tretti  minutter siden, og rakk hotellfrokosten på fittehåret. Herregud unnskyld sykt ekkel metafor. Det betyr altså bare at vi rakk den i siste liten. Haha. Noen ord og uttrykk fra ungdommen er det på kanskje på tide å legge fra seg? 😉

En siste ting om skolen, det ene faget jeg har dette semesteret heter Bærekraftig Produksjon! Ekstremt spennede og ikke minst tidsriktig nå til dags der miljø er viktigere enn noe før. Gøy å få inn kunnskap om planeten samtidig som jeg utdanner meg.

Ellers, hvordan har dere det om dagen? Klare for å ta fatt på hverdagen igjen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg