EN PERFEKT DRØM?

Verdens beste Glenn ♥

Jeg føler bloggen min kun handler om lunsjing, antrekk og sol om dagen. Hver eneste morgen må jeg klype meg selv i armen for å skjønne at det er sant. At livet mitt plutselig ble så…enkelt? Kanskje litt lite innholdsrikt? Å ikke “måtte” være et sted til et fast tidspunkt er veldig merkelig. Jeg er jo vant til å være mye på REGN! Har plutselig livet mitt blitt en overfladisk blanding av shopping, spise ute og henging med venner? Er det en perfekt drøm?! Haha, neida. Nå lever jeg jo litt merkelig om dagen. Jeg har ingen leilighet, og egentlig ingen rutiner. Merker det skal bli helt fantastisk å endelig ta over den nye leiligheten på fredag. Jeg gleder meg til å stå opp klokken syv, trene, ha rutiner og ikke minst til å sove alene i egen seng. En helt vanlig hverdag, selv om man overhode ikke kan kalle min hverdag for normal i forhold til mange andre. Jeg er uansett ekstremt takknemlig for livet jeg har, og alt er på grunn av dere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg