EN PERFEKT DATE NIGHT

Vi er kanskje litt nørd, men hver måned feirer vi forholdet vårt. Partneren min Janne sa at det var utrolig teit å feire fem-måneders-dag og halvtårsdag. Han mente det var like jævlig som de som sier at babyen sin er tretten måneder i stedet for ett år. Typ. Men men, you do you sier jeg bare! På lørdag hadde vi en halvtårsfeiring på etterskudd! Jeg må bare dele oppskriften på sjøkrepsene over. De var så god at jeg har lyst å spise det hver dag for resten av livet. Skjær krepsen i to, smør på et godt (les: godt) lag med hvitløkssmør før du drysser over parmesan. Ha det i ovnen i ca ti minutter, og voila! Det beste du noen gang kan tenke deg av mat, haha.

Ellers spiste vi også reker og  krabbe. En skikkelig skalldyrskveld. Sånn mat tar jo gjerne litt tid å spise, og det er så utrolig hyggelig å sitte flere timer med bordet å kose seg med god mat, vin og enda bedre samtaler. Jeg er virkelig utrolig heldig som har funnet en så fantastisk mann ♥

MY MAN ♥♥♥

Mmmm! På lørdag tenkte vi å prøve ut den samme oppskriften som på sjøkrepsene med krabbe i stedet. Det var altså bare forbanna digg.

2 kommentarer
    1. Foreldrene mine har vært gift i 35 år, og de feirer med champagne og middag hver 12., for det er datoen de forlovet seg. Om de ikke er sammen, så sitter pappa feks på hytta og mamma hjemme og skåler mens de snakker på telefon haha! Aldri en 12. uten <3 synes det er utrolig koselig, og en veldig bra ting! Fint å ha rutine på å feire kjærligheten, da blir det nok lettere de periodene som er vanskelig <3

      1. Åååå så utrolig koselig!!! Det er definitivt et sånt par vi kommer til å bli, haha <3 Lenge leve kjærligheten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg