EN PAUSE FØR FERIEN

Reklame – Linken er affiliatelink

KJOLE FRA MISSGUIDED ♥

Jeg har hatt behov for å bare…puste litt de siste dagene. Månedene som har gått har jeg følt at hele livet mitt har gått på autopilot. Jeg har ikke hatt tid til å lande, og bare reist rundt, åpnet butikk, vært sosial og hatt en tempo uten like. Det er først den siste uken jeg har hatt tid til å reflektere over alt som har skjedd i livet mitt den siste perioden. Som et smekk i trynet. Ikke at det har skjedd noe dumt, misforstå meg rett. Det har bare skjedd så mye. Så mange inntrykk å ta innover seg. Jeg har brukt de siste dagene til å bare være for meg selv. Ikke stresse med noe som helst, men heller prøve å puste med magen å hente meg inn igjen. En liten pause før den ekte pausen, som er juleferien. Nå sitter jeg på Flesland og er på vei til Molde. Der skal jeg være i hele ti dager, som er nok av tid til å slappe av. Men nå føler jeg meg mer motivert enn noen gang, og trenger egentlig ikke den pausen mer. Det er fremdeles mye jeg må finne ut av, reflektere rundt å bestemme meg for  – men for nå føler jeg meg ladet på nytt. Bloggen kommer iallfall ikke til å ta ferie i julen, det er sikkert og visst.

Jeg skal mellomlande i Oslo, og har hele tre timer der før flyet går til Molde. Enda godt man kan gå på lounge meg gratis mat og vin 😉 Oppdaterer mer derfra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg