EN OVERFLADISK SLUTT PÅ DAGEN

JEANSHER / BOOTSHER

Heeeei og god kveld! I dag kom pakken jeg bestilte fra Nelly, og som vanlig var det julaften, bursdag og orgasme på én gang. Jeg elsker nye klær! Hver gang tenker jeg også “hva faen hadde jeg på meg før disse klærene???” Jeg tenkte bare kjapt å vise dere to av mine absolutte favoritter. Denne jeansen pluss bootsene som er fryktelig lik de fra Balenciaga. Har siklet på Balenciaga sine alt for lenge nå, men jeg får ikke meg selv til å bruke så mye penger på sko. En veske er én ting, mens om jeg hadde kjøpt svindyre sko hadde jeg ikke turt å bruke de. Iallfall ikke i regnfulle Bergen.

WOOW så overfladisk jeg hørtes ut i hele avsnittet over. Noe som forsåvidt er sant. Hehe. Minner om at Nelly fremdeles har -20% avslag på ALT! Nå skal jeg faktisk prøve å sove. I morgen tidlig skal jeg opp før fuglene fiser og gjøre meg klar til operasjon. Wish me luck!

KODEN SOM GIR -20% PÅ HELE NELLY FINNER DU HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg