EN OND SIRKEL

Du vet når man sier “man er i en ond sirkel”? Den unnskyldningen man alltid tar om man har gjort noe litt for lenge, som egentlig skulle vært endret på for lenge siden. Sånn har jeg følt det med bloggen de siste ukene. At det er en ond spiral der både tiden ikke har strekt til, og innholdet deretter. Jeg har tenkt mye på det de siste dagene. Den onde blogg-sirkelen altså. At det egentlig bare er bullshit. Det er ikke sånn at døgnet plutselig fikk færre timer enn tidligere, eller at jeg ut av inget fikk tusenvis av flere arbeidsoppgaver. Sannheten er jo at jeg har vært en elendig blogger.

Jeg liker ikke mennesker som kommer med unnskyldninger til alt. Derav liker jeg ikke alltid meg selv heller. Vi er jo bare mennesker, og det er så enkelt for oss å prøve å prate bort dårlig innsats eller dumme handlinger. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare innrømme sine feil? Bare si at sorry, jeg har ikke prestert så bra som jeg skulle, eller at ting kanskje skulle blitt gjort annerledes. Jeg får jo automatisk mye mer respekt for mennesker som bare eier sine svake sider. Da har man plutselig ingenting å ta de på lengre. Noe å tenke på.

Så jeg sier det igjen; jeg har vært en elendig blogger de siste ukene! Kanskje det er høstknekken, kanskje det har vært for mye å gjøre, eller kanskje jeg rett og slett bare har vært lat. I morgen reiser jeg til Oslo, og herreguuuuud som jeg gleder meg. Få tatt noen skikkelige bilder, og egentlig bare et miljøskifte. Jeg trenger inspo, og det finner jeg flust av i hovedstaden sammen med mine likesinnede bloggvenner. De beste vennene ♥♥♥♥♥ Neida. De beste vennene å jobbe med er vel rettere sagt.

Sorry nå sporet jeg helt av her. God kveld, stor klem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg