EN OM DAGEN

Hei dere, håper det er greit med én oppdatering om dagen her nede? Det er helt sykt, men alt av kamera, telefon og resten av verden blir helt glemt her nede. Det er kanskje ikke så unormalt for de fleste, men for meg som oppdaterer alt av sosiale medier hele tiden syns de er ganske deilig. Som jeg skrev under aner vi aldri hva klokken er for eksempel, fordi vi ikke går rundt med telefon. Himmelsk! Merker at når vi først er på hotellet og har tilgang til det store internett frister det ikke så veldig igrunn. Men, nok om det! Jeg vet ikke hva annet jeg skal skrive enn at det er ufattelig deilig her nede, og at jeg ikke vil hjem. Vi får bare kose oss de siste dagene, så kommer bloggen 100% tilbake når jeg er tilabek på norsk jord ♥

IMG_4474-2

IMG_4471-2IMG_4473-2IMG_4479-2

11 kommentarer
    1. Om jeg får være en liten smule kritisk, så synes jeg det er ganske kjedelig med fire tilnærmet like bilder i samme innlegg. Det er vel mange andre fine motiver i Spania? 🙂 Nyt været, den grå skyen har nok en gang inntatt Bergen..

      1. Det forstår jeg godt, og jeg tar kritikken til meg! 🙂 Huff, gleder meg ikke til å komme hjem på mandag.. Heldigvis ikke “lenge” til sommer.. hehe!

    2. Hei ser så fint ut der dere er! Kan du skrive et innlegg om hvor dere bor i GC og hvilket hotell osv. skal reise med en veninne til GC i mars og vi har aldri vært der før, så trenger litt hjelp haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg