EN NYDELIG DAG

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / BUKSE – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER / BOOTSHER / VESKEHER

Nå holdt jeg på å starte innlegget med å bable om Oslo igjen. Ja, jeg har typ flyttet tilbake. Det er virkelig ingen big deal. Spesielt ingenting jeg trenger å nevne i hvert jævla innlegg.

Nå er det så sent på kveld at jeg egentlig er i litt sånn oppramsingsmodus. Kan kanskje spare dere for detaljer rundt hvilke t-bane jeg tok til Glenn, hva vi pratet om og hvilket potetgull vi stappet i kjeften mellom hver setning. Alt i alt – en helt nydelig dag i hovedstaden!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg