EN NYDELIG BRUNFARGE

REKLAME – I samarbeid med MineTan

Endelig torsdag – en av de beste dagene i uken spør du meg! Etter fredag og lørdag, naturligvis 😉 Oslo koker over om dagen, og jeg er så overlykkelig over at jeg eeendelig har tid til å benytte meg av finværet. Jeg har badet flere ganger denne uken enn jeg har gjort de siste årene til sammen, haha.

Det eneste negative med å endelig ha ledig tid til å dra på stranden, var at brunfargen min ikke var klar.. Jeg har stått i et butikklokale hver dag i to uker, mens vennene mine har ligget i sjøstjerneposisjon på stranden i solsteiken. Kort forklart; jeg var sinssykt bleik, de var ikke det.

Jeg ville ikke være noe dårligere, så bestemte meg derfor for å smøre meg inn med MineTan Workout Ready før jeg tok turen på Hovedøya for noen dager siden. Fargen ble i likhet med MineTan My Moroccan helt ufattelig fin (les full anmeldelse her). Fargen er naturlig, dyp og man ser virkelig ikke at det er selvbruning kontra solbrun hud. Det er så viktig!! Hele poenget med å bruke selvbruning er jo at det skal være like naturlig og jevnt som om man har vært en uke i syden. Det mener iallfall jeg.

MineTan Workout Ready er laget med koffein og guarana, som faktisk strammer opp og toner kroppen mens du blir brunere. Say what?! Det samme tenkte jeg! Koffein og guarana stimulerer nemlig blodtilførselen til problemområder og strammer opp, toner og virker slankende. Den sitter også ekstremt godt på, noe som gjør den perfekt til personer som trener mye. Min eneste trening de siste dagene har derimot vært å svette i solsteiken, men MineTan Workout Ready sitter like fint uansett hvor stram bikinien har vært, og skjoldet ikke rundt disse områdene. Det samme gjelder jo svette sports bher for eksempel!

En annen ting; jeg har brukt MineTan Micellar Water Everyday hver dag i to uker! Det er enkelt og greit hydrerende vann som gir huden en helt fantastisk fin og hverdagslig glød. Anbefales virkelig på det sterkeste, enten om det er for å vedlikeholde selvbruningen eller alene.

Som jeg nevnte i mitt forrige innlegg for MineTan, så bestemmer du helt selv hvor mørk du ønsker at fargen skal bli! Dusjer du etter én time får du en naturlig solbrun glød, to timer en litt dypere farge, og 3+ timer en mørk og nydelig farge. Alle har jo forskjellige preferanser i forhold til hva den “perfekte” brunfargen er. HER kan du finne den perfekte fargen til nettopp deg, og din hudtype ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg