EN NY TYPE SØNDAG

ANNONSE – Affiliatelinker til NAKD

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

Husk at koden “julianyland15” gir deg -15% avslag på hele NA-KD.com ♥

Happy sunday! Hvordan er formen? For denne pensjonerte partydronningen som omtrent aldri er på byen lengre, er formen tipp topp. Likevel har søndagen vært sånn halvveis lat. Sov lenge, spiste frokost og ble med barna på fysak for å turne litt. Noen som husker den tiden jeg gikk på RG? Det er vel og merke ti år siden, men jeg savner å være så myk som da! Nå får jeg strekk i foten bare av å tenke tanken på å prøve spagaten liksom. Det er jo utrolig sexy å være myk, så jeg burde vel børste støv av de gamle kunstene å starte med tøyingen igjen.

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

Husk at koden “julianyland15” gir deg -15% avslag på hele NA-KD.com ♥

Denne jakken er så digg! Kommer nok til å bestille den både i brun og svart, som de også har inne. Samme med genseren, helst i alle fargene!

Har dere forresten noen serietips å komme med? Jeg har selvfølgelig sett ferdig alt av alt, men vil gjerne stupe inn i en ny serie før denne søndagen er omme. Helst noe litt spennende og dypt! Har sett alt for mye reality i det siste at jeg begynner å bli skikkelig dum i hodet. Sånn på ekte 🙁

Nå skal jeg lage søndagsmiddag til meg, typen og barna – så håååper jeg det kommer inn noen serietips til meg i mellomtiden 😀 Snakkes etterpå!

 

7 kommentarer
    1. Att se dig i en sådan här outfit är nog bland det finaste som finns. Önskar dig all lycka.
      Kram Anders

    2. fint outfit!
      Jeg er syykt kresen på serier, så spørs jo hva du liker men her er mine tips.
      Har nettopp sett ferdig begge sesongene av “Killing Eve” – en ganske annerledes, men morsom og spennende thriller/humor/krimserie(?) Den bør du gi et forsøk!
      Anbefaler også “The Act” om ikke du har sett den, ganske syk serie.. Begge ligger på hbo.
      Oog “Exit” som går på nrk nå er jo verdt å se.
      God uke videre 😀

      1. The Act, byggd på verklighet, är en fantastiskt bra serie, instämmer helt. Men man får vara beredd på att både bli upprörd och må dåligt.

      2. Tusen takk Camilla 😀 Åh, tusen takk for serietips!! Det trengte jeg virkelig, og jeg gleeeder meg til å starte på begge 😀 Exit har jeg allerede sett, digget den og satser på en sesong 2 😉 Ha en fin uke, stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg