EN NY KJÆRLIGHET

// Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicKjoleHER / Sunnies – Céline / HeelsHER / Klokke – HER / Veske – Balenciaga

Seriøst, jeg elsker Barcelona! Ingen storby har gitt meg denne følelsen før, ikke i nærheten engang! Jeg har kun vært her én full dag, men så langt kan jeg faktisk ikke klage på noe. Været, menneskene, omgivelsene, skolen, studenthjemmet – alt er perfekt. Noen har stilt spørsmål angående bosituasjonen min her nede, og jeg tenkte å svare på det i et innlegg i morgen eller torsdag med litt bilder! Dere har kanskje sett den nydelige marmortrappen på instagramen min? Altså, jeg bor så fint her at jeg tok meg selv i å måpe. Jeg er egentlig utrolig kresen, og vil helst bo på luksushoteller uansett hvor jeg reiser hen. Likevel er dette mer enn godt nok for denne bloggern fra lille Norge.

I kveld skal vi på velkomstdrinker sammen med resten av gjengen på EF-skolen. Jeg sitter i skrivende øyeblikk å nistirrer bort på kofferten i håp om at den kan kaste ut det jeg skal ha på meg. Heldigvis er hele byen ganske chill, så jeg trenger nok ingen ballkjole og høye heler 😀 Hihi! So far, so amazingly good med andre ord. Vi snakkes enten senere i natt, eller i morgen tidlig. Alt ettersom hvordan denne velkomstdrikken utvikler seg!

13 kommentarer

Siste innlegg