EN NY HVERDAG

Jeg føler sånn på en ekstrem frihet om dagen, og det er så deilig. Må nesten klype meg selv i armen av tanken på at dette er min nye hverdag. Å våkne hver morgen med følelsen av utallige muligheter er vanskelig å beskrive, men det føles veldig godt.

Akkurat nå sitter jeg på Sentralen å jobber sammen med June. Det virker som om mange gründere liker å jobbe herfra, for på bordene rundt meg sitter omtrent alle med fjeset trykt ned i hver sin macbook. Lurer på hva de jobber med? Jeg kan vedde på at de ikke sitter å legger på filter av bilder av seg selv, slik som jeg gjør 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg