EN NY BEKYMRINGSMELDING

Hellu og god morgen ♥ Den siste tiden har jeg fått litt kommentarer på at jeg ser sliten ut. Flere mener at man ser det godt i ansiktet mitt, at kanskje noe ikke er som det skal. Jeg tenkte bare å skrive noen ord om det, og egentlig bare “friskmelde” meg selv. Det er jo utrolig kjipt om jeg ser sliten ut på bilder, for det er jo ikke særlig flatterende? Ja, jeg er ganske sliten om dagen. Men på en god måte! Ikke fordi jeg er lei, men det er jo ufattelig lange dager for tiden. Samtidig har jeg et mål, så de lange dagene gjør absolutt ingenting. Denne uken her kommer til å bli hektisk, mens samtidig er det ikke like travelt de neste to ukene så jeg rekker å hente meg inn igjen. Jeg har masse energi og er happy – og det går bare bra med meg! 🙂

Jeg føler nesten høsten har blitt en tid der folk kommer med bekymringsmeldinger til meg. I fjor høst var det fordi jeg hadde blitt for tynn, mens nå er jeg altså for sliten. Haha! Hva er det med høsten?? Jeg hadde det fint i fjor, og jeg har det veldig fint nå 😀 Men dere skal vite at jeg blir veldig rørt av at dere faktisk legger merke til sånne ting, for det hadde jeg ikke sett selv engang!

Håper alle har en super torsdag, så snakkes vi senere i dag.

4 kommentarer
    1. Har ikke tenkte over det, synes alltid du ser så fresh ut! Måtte snike litt i butikken din en dag her også, og gratulerer med en utrolig fin og stilren butikk 🙂 Hvor er genseren på bilder fra forresten? Ser så deilig ut!

      1. Så søt du er, tusen takk for fine ord! 😀 Den er fra Nelly, kjøpte den for ett år siden cirka så den er nok utsolgt 🙁

    2. Synes du har så utrolig fin kald blondfarge på håret og er nyinnflyttet til bergen og lurer på hvilken frisør du bruker? Har også lyst, kaldt blondt hår og er så redd for at det skal bli gult når jeg fikser etterveksten..

      1. Heei <3 Digg Hair på Sundt er BEEEST på blondt hår. Har gått dit i over tre år! Både til Alexandra og Karoline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg