EN MORGENLISTE

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

Jeg er så trøtt denne morgenen at jeg rett og slett trenger litt drahjelp på blogginga. Lister er godt for så mye, så her er en liste over det siste jeg gjorde!

GENSERHER / DRESSBUKSERHER

PSSST! Få -20% på hele nakd med koden “NAKDOCTOBERher

DET SISTE..

.. JEG KJØPTE

Det var vel på Kiwi i går tidlig. En pakke egg, en energidrikk, to pakker hakkede tomater, røde linser og en boks snus 😎

.. SANGEN JEG SPILTE

Jeg hører aldri på musikk lengre ved mindre jeg sminker meg til date night eller party (for å gire opp hihi). Nei, glem det. Nå lyver jeg! Jeg hører alltid på musikk når jeg lager mat, da som regel klassisk eller jazz-ish. Den siste sangen jeg hørte er derfor “Divenire”. SÅ fin ♥ Hva er din favoritt klassiske sang forresten? Trenger å fylle på spotifylisten min litt!

.. FILMEN JEG SÅ

Kon Tiki!

.. JEG SPISTE

Lagde spicy tomatsuppe med linser til middag i går, nammis 😀 Kan legge ut oppskrift om dere vil.

.. JEG TENKTE

At det hadde vært sykt deilig å bare lagd seg for å sove igjen, og at jeg er stressa fordi jeg sover så dårlig for tiden. Så tenker jeg at grunnen til at jeg er stressa også er helt idiotisk, for jeg er nemlig ikke redd for at det er farlig med for lite søvn. Det jeg angster over er rynkene den dårlige søvnen eventuelt kommer med :))

.. AVTALEN JEG GJORDE

Foruten alle småavtaler vi har her hjemme så er vel den siste avtalen jeg gjorde med friendsa rundt bursdagen min! Jeg fyller ikke før i februar, men av erfaring er det lurt å planlegge i god tid om man skal få folk til å fly fra Molde/Oslo til Bergen. Jeg har invitert mine aller nærmeste venner til en skikkelig partyhelg i Bergen, der alle skal bo her i huset. Tenk så gøy! Boblebrunsj hver dag, stå opp sammen, god mat, mye latter og lange kvelder. ÅHHH som jeg gleder meg.

.. JEG HØRTE PÅ

Zara som bjeffet på naboen utenfor. Hun blir bare mer og mer gneldrete på sine eldre dager. Blir sprø.

.. JEG SA TIL NOEN

Ropte “hysj!!!” til Zara, etterfulgt av “KOM INN!!” da hun sto ute å bjeffet på naboen.

GENSERHER / DRESSBUKSERHER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg